[Csaladtortenet 2] Röhrling Alajos / Nika Erzsébet

HalmyPeter halmy.peter at chello.hu
2013. Okt. 16., Sze, 18:14:41 CEST

Üdvözlettel,

Halmy-Gebauer Lajos: Gebauer nevű apától és Halmy nevű anyától
származott.Gebauer-ként lett anyakönyvezve,de üldözték a származása
miatt.Ekkor anyai nevét (Halmy)vette föl.

Ez pedig a kommunista rendszernek nem tetszett. Ausztriába emigrált,a
rendszerváltás után (90-es évek ) eljött Magyarországra és azt hiszem a
Fillér utcában vett lakást.

Én egyszer találkoztam vele. Kiderítettük ,hogy Halmy ágon rokonok vagyunk.

Üdvözlettel :

Halmy Péter

KIVÁLÓ HONLAP :

Más : http://kt.lib.pte.hu/cgi-bin/kt.cgi?katalogus/temak/_tmp/gazdacimtar/