[Csaladtortenet 2] Latin segítségkérés ...

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Okt. 17., Cs, 17:42:25 CEST

Nem csoda, Kedves Judit,

ha legtöbbünk nem tud mit csinálni a latinnal: azok a rövidítések!:-)

De mivel ilyen szépen feloldottad, s nekem pont az i-betűs kötetem van
meg a Lexicon Latinitatis Medii Aevi Hungariae-ból, látom, hogy ez a szó
(inclutus, inclitus, inclytus) sok mindenre volt használható: illustris,
praeclarus, nobilis, egregius, glorius ... híres, nevezetes, nemes,
kiváló, dicső. Csak nem nagyon láttam eddig!;-)

Köszi, Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com