[Csaladtortenet 2] tábori lelkészek halotti anyakönyvei

Kriston Péter (privát) kriston at globonet.hu
2013. Okt. 18., P, 23:31:27 CEST

T. Kollégák!

Egy hete már kérdeztem, de akkor senki sem reagált a témára. Talán a levél
tárgya akkor megtévesztő volt, ezért újból rákérdezek:
Találkozott már valaki esetleg egyházi levéltárakban a volt tábori
püspökségek
irataival?
A tábori lelkészeknek is kellett ugyanis halotti anyakönyvet vezetni. A
halotti anyakönyveket legalább két példányban vezették. Az egyiket az
illetékes tábori püspökséghez juttatták, míg a másik példány az alakulatnál
maradt. Sok azonban az I. világháborút követően elkallódott. Tudtok arról
hogy hol mi maradt meg ezekből?
Mely katonai alakulatokat érintően lehet meg a másodpéldány egyházi
levéltárakban és melyikben? Lehet hogy osztrák egyházi levéltárba is került?
A mormonok fotóztak ilyeneket?

Elakadtam egy felmenőm I. vh-s halálesetével, úgy tűnik sem a bécsi
hadilevéltár, sem a csehek által digitalizált veszteséglisták nem adnak
segítséget.

üdv.
K. Péter