AW: [Csaladtortenet 2] Kérés két sír lefényképezésére

_R-Istvan-Mögling(info) R.Istvan.moegling at rakovszky.info
2013. Okt. 20., V, 12:38:10 CEST

Kedves Eszter!
Silvia nevében is köszönöm. Továbbítottam neki a leveled angol fordítással. Gondolom ő is fog írni.
Ha valaki kap tőle angol/német nyelvű levelet, melyet nem ért, írja meg nekem és én lefordítom.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -