[Csaladtortenet 2] Családi adatbázis Gedcom kiterjesztéssel

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Okt. 20., V, 20:09:10 CEST

Kedves Ildi!
Én is úgy hiszem, hogy a probléma nem a szándékokban, hanem a műszaki
antitalentumban van. Eddig azt hittem csak én vagyok ilyen őstulok, de most
látom, mások is.
Pedig nekem még adtál is hozzá egy programot, amit megpróbáltam felépíteni,
de már az első lépéseknél elbuktam, nem azért, mert angol nyelvű, hanem
mert túlságosan bonyolult volt számomra. Pedig ez mindjárt ebben a mitikus
gedcom fájlban lett volna, ami ugye azonnal átvihető.
Szóval, itt valami más megoldás kéne, egyetértek az előttem szólókkal.
Van nekem is vagy 5-6 családfám, több száz névvel némelyik, szívesen
közkézre adnám, de itt ez a fránya technikai gát.
Bár ez nem a MACSE levlistája, de ha már ez a probléma ilyen kulmináltan
felvetődött itt, jó lenne megoldást találni rá.
A számítógépes adatfeldolgozáshoz jobban értők segítsége kéne, akár egy
excell (mint a MACSE többi adatbázisánál-sírok, molnárok, vh-s emlékművek
stb.), amit mindenki tud kezelni, és valaki átfordítja ebbe a mitikus
gedkomba.
Persze tudom ez megint valaki önkéntest igényelne...
Jó lenne megoldást találni rá, mert mondom, nem a szándék hibádzik, hanem a
technika(i tudás).
NJ