[Csaladtortenet 2] Családi adatbázis Gedcom kiterjesztéssel

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Okt. 20., V, 20:54:05 CEST

Kedves Csaba!
Végül sikerült a programot letölteni, s nagyjából felfogtam a súgóban
közzétett infókat. A személyek referenciájával kapcsolatos tudnivaló nem
egyértelmű nekem (vagy egy sorszámot kell generálnom, vagy az excell
koordinátákat kell használnom??), ill. nem találtam utalást a dátumok
formájára, ezért várom az Ildikó által jelzett honlaprészen a német
fordításodat.
Ha ez meglesz, elkészítem az excell-féle bázistáblázatot, amelyet szívesen
megmutatnék majd Neked mielőtt nekiállok feltölteni bele az adataimat. Ha
ez is meglesz, folytatom a protokollt az iránymutatásodnak megfelelően.
köszönettel a türelemért:
gy.