[Csaladtortenet 2] Családi adatbázis Gedcom kiterjesztéssel

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Okt. 20., V, 19:38:22 CEST

Kedves Csaba!
Köszönöm a segítséget. Türelmes soraidra  - mint már oly sokszor -, ismét
nekiálltam, mert azért tényleg tarthatatlan, hogy ne használjak valamilyen
adatbázist, s annyi sok sikertelen próbálkozás után iránymutatásaidnak
megfelelően elkezdtem. És azt kell mondjam, segítő szándékotok épp a
lényeget nem érti. *Van aki nem képes egy  letöltést végrehajtani.* Értem
én, hogy a letöltés kb. akkora feladat és annyi intellektust kíván, mint
egy jól működő zárat a saját kulcsával kinyitni. Nekem mégsem sikerül(t).
Képes vagyok rákattintani egy "LETÖLTÉS" nyomógombra, de az erre jövő
értelmezhetetlen írásjelekkel teli rendszerválaszt nem vagyok képes
kezelni, ami pedig nyilván azt magyarázza meg, miért nem sikerült
letölteni. És persze megint mindjárt az első lépés nem sikerült.
Ezért aztán (ismét, s ismét néhány évre), hagyom a fenébe az egészet.

De hogy ezzel a problémával tényleg érdemes foglalkozni, azt bizonyítják a
nekem jött válaszok, ill., hogy a 300-as tagságból mindössze heten
töltötték fel az amúgy szerintem is elemi fontosságú adatbázist.
Másoknak több sikert kíván:
gy.