[Csaladtortenet 2] tábori lelkészek halotti anyakönyvei

Kurucsai Pál kurucsai at gmail.com
2013. Okt. 21., H, 10:18:26 CEST

Kedves Lista!

A témával kapcsolatban, illetve Béla és Éva levelét olvasva merült fel
bennem, hogy esetleg ezek az anyakönyvek
 nem egységenként vagy lelkészenként voltak vezetve, hanem tábori
kórházanként. Persze ez nem ad választ az eredeti kérdésre. Valakinek
vannak ismeretei a tábori kórházakról, azok mozgásáról? A tábori kórházak
bizonyos katonai egységekhez kötődtek, vagy azoktól teljesen függetlenek
voltak?

Üdvözlettel,
Pali