AW: [Csaladtortenet 2] Szülőkeresés!

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Okt. 21., H, 13:13:23 CEST

Kedves Gyuri!
Nürnbergben éltek/élnek Rozman-ok, kik a magyar körökben is aktívak.
Meg próbálom oket megkeresni.

Rozman Lajos
Winterstr. 1, 90431 Nürnberg, Großreuth b Schweinau
Tel: ++49 911 61 01 47

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -