[Csaladtortenet 2] Adatlopás?

viski Balás Csanád balascsanad at gmail.com
2013. Okt. 21., H, 15:42:52 CEST

Kedves Listatársak!

Lehet, naív vagyok, de nekem a cs. fa kutatással kapcsolatban az
"adatlopás" fogalma kissé testidegennek tűnik!
Miért?
Mert ha egy őszinte kutató/megtudni vágyó akaratra szrveződött ez a csapat
akkor csak örülni lehet ha valaki talál a másiknál adatot,ami őt előbbre
viszi a kutatásban, akár más akár saját személyét érinti a dolog.
Más a helyzet ha üzletté nyomorítjuk ezt a "sportágat"...
Bár én akkor sem sajnálom senkitől az adatokat. Álgy - vigye!
Inkább a megbízókat figyelmeztetném: inkább szánjanak saját erőfeszítést
magán kutatába, vagy jól nézzék meg kivel szövetkeznek egy család
kutatására!

Üdv Mindenkinek viski Balás Csanád