[Csaladtortenet 2] Családfák nyilvántartása, küldése

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2013. Okt. 21., H, 17:50:32 CEST

Kedves Éva!
Így igaz, ahogy írtad. A saját gyűjtésnek nagy-nagy öröme van!
Mi még annak is örültünk, hogy az ismertetett adataink alapján, kik
találtak meg minket Ukrajnától Ausztráliáig.
A kutató csapatban is számtalan ősrokonra leltünk. Ez mindent felülír!
Bizony azért tesszük közzé, hogy ránk találjanak bármilyen ágon is. No és
hátha segíthetünk mást is adatai kiegészítésében.

Üdv
Ildi