[Csaladtortenet 2] Belányi család

Judit Horváth juditaprilis at gmail.com
2013. Okt. 23., Sze, 17:06:16 CEST

Kedves Kutatók! A segítségeteket szeretném kérni. Édesanyám Beszkidben
 (Beskid, Szolyvához tartozik) született 1917. december 13-án. A falu
jelenleg Ukrajnában van, de akkor Magyarországhoz tartozott. Édesapja
Belányi János (vasutas), Édesanyja Kónya Erzsébet volt. Sajnos sehol nem
találok Beszkidből születési anyakönyvi kivonatot, nem tudom, hogyan került
oda a család a Szabolcs megyei Pátroháról, aztán mikor került vissza
Kisvárdára. Sajnos már nem tudom senkitől megkérdezni, ezért nyomozok, hogy
meg tudjam írni a család történetét. Nem tudom, hogy volt-e 1917. és
mondjuk 1922. között Beszkidben valamiféle népszámlálás, vagy valamilyen
irat arról, hogy kik éltek, költöztek el, vagy maradtak azon a környéken a
háború alatt, után.  Előre is nagyon köszönöm: Horváth Judit