[Csaladtortenet 2] családkönyvek

Ábel András abelandras at gmail.com
2013. Okt. 23., Sze, 22:16:30 CEST

Kedves Listatagok!

Az lentebb jelölt két családkönyvet szeretném megszerezni. Sajnos a kettő
közül az egyik még az OSZK-ban sincs meg, ezért írtam az AKuFF elnökének
egy hete, de még nem kaptam választ. Nem tudja valaki, hogy miképpen
juthatnék a könyvekhez?

Köszönettel: András

*Stefan Stadler und Peter Tarnai: Die deutschen Familien von Saar-Szár
...1737-1800. Teil I; Die deutschen Familien von Kozma-Vérteskozma ...
1747-1800, Teil 2; 1989.
*
*
*
*Stader, Stefan: Familienbuch der katholischen Pfarrgemeinde
Vértesbogár/Boglar im Schildgebirge 1761-1821/31.*