[Csaladtortenet 2] családkönyvek

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Okt. 24., Cs, 10:25:59 CEST

Kedves András!
A keresett könyveket az AKdFF
(http://www.genealogienetz.de/vereine/AKdFF/) adta
ki 1989-ben Sindelfingenben.

1.Vagy tőlük kell megrendelni (bár vélhetőleg már rég elfogyott), illetőleg
a saját könyvtárukból kikölcsönözni (
http://my-bibliotheca.net/opac-108506/App/Pages/webopac/index.aspx)
2.vagy az akdff nyílt levelezőlistáján (onauschwaben-L at genealogy.net) kell
érdeklődni eladó példány után
3.talán van Vérteskozmán/Száron helytörténeti civil összefogás, s nekik
megvan
4.érdemes megkérdezni a Pécsi Lenau-házat (
http://www.lenau.hu/menupont.php?id=31), nekik sok kincsük van
5.biztosan birtokolnod kell a könyveket? Ha nem feltétlenül, akkor be kell
lépni az AKuFF-ba, s "ingyen" kikölcsönözheted (most nincs előttem a
könyvtárlistájuk, de úgy rémlik, mintha meglenne nekik)
6.keresel egy akuff-tagot, aki kikölcsönzi neked.
üdv:
gy.