[Csaladtortenet 2] Családnevek

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Okt. 24., Cs, 10:09:01 CEST

Kedves Sándor!

Nem lehet az, hogy a Wittner a Wittmer családnév elírt formája? A Wittmer
névvel Tata környékén gyakran találkoztam. Az interneten pedig olvastam,
hogy Budaörsön már az 1700-as évek elején éltek e néven családok.
Az említett könyvet nem tudom most megnézni. Ebben a formában nincs
valamilyen jelentése? A Wittmann név jelentésének nagyon megörültem, mert
ez a név gyakran előfordul a férjem családfáján.

Családfánkon szerepel a Becker név is. Jártomban-keltemben a név alábbi
alakjaival találkoztam különböző hirdetésekben, cégtáblákon:

Becker, Bekker, Pecker, Pekker

Üdv. A Éva