[Csaladtortenet 2] Családnevek

Varga Sandor hotech at freemail.hu
2013. Okt. 23., Sze, 18:08:47 CEST

Tisztelt Listatársak! Két családnév megfejtésében kérek segítséget. Az első a Wittner.  Mivel nem tudok németül, szótárban nem találtam Witt kifejezést,ezért a Felix Gundacker Genealogisches Wörterbuch c. könyvét hívtam segítségül. Abban semvolt Wittner, de benne volt a Wittman özvegy ember jelentéssel. De akkor mi lehet a Wittner ?Ami néha Vittner alakban is írnak az anyakönyvekben.A másik keresett vezetéknevem a Krupincza. Sejtésem szerint ez szlovák név lehet, Korponai(Krupina)Szívesen venném a hozzáértők véleményét a kérdésben. Varga Sándor