[Csaladtortenet 2] családkönyvek

Amrein Ilona amrein.ilona at freemail.hu
2013. Okt. 24., Cs, 15:37:36 CEST

Sziasztok!

Kornél bizonyára azért nem válaszolt még, mert a szakadáti találkozót szervezte.
Az AKuFF könyvtárában megvan a könyv. Könyvet csak a tagok kölcsönözhetnek, hiszen részben a tagdíjakat fordítja az Egyesület könyvvásárlásra.
Csak a könyvbe tekintés miatt nem kell belépni az egyesületbe, még pártoló tagnak sem. (Ilyen nincs is...)
Annyit meg tudunk tenni, hogy a következő egyesületi találkozóra elvisszük a könyvet (tavasszal lesz Hajóson), ahol a találkozó időtartama alatt meg lehet nézni. A másik verzió: a könyvtár Baján található és az elnökünk felügyeletével betekintést lehet nyerni a könyvbe. (Időpontot viszont egyeztetni kell vele.)
Könyvből kikeresést nem tudunk vállalni, mert dolgozunk és egyesületi munkára is alig jut időnk.
A 6. verziót nem ajánlanám a tagjainknak, hiszen drága könyvekről van szó, a tagé a felelősség az esetleges elveszés esetén. Pl. Hengl Baranyájának első két kötete szinte aranyárban van, 250-250 Euróba kerül a zvab-on...
Tarnai Pétert is meg lehet keresni, nem tudom, hogy ő olvassa-e et a listát, esetlegesen ő is tud segíteni.

Üdv
Ilona