[Csaladtortenet 2] Református, evangélikus, evangélikus református

Szabó Márk marcostech at msn.com
2013. Sze. 2., H, 13:47:58 CEST

Hát nem így közelíteném meg.A nagy közös halmaz a protestáns, ezen belül egy halmaz a kálvinista, egy másik meg a luteránus.A kálvinistát hívjuk reformátusnak vagy evangélikus reformátusnak.A luteránust pedig csak simán evangélikusnak, vagy ágostai hitvallásúnak, bár ez utóbbit én még csak az állami anyakönyvekben olvastam.