[Csaladtortenet 2] Nove Ves nad Vahom

Monika Jalsovsky kosecmonika at gmail.com
2013. Sze. 5., Cs, 10:37:45 CEST

Kedves József,
korábban már írtam, de hátha nem kaptad meg, küldöm még egyszer.
Ha megkaptad, de kielégítőbb választ vártál, akkor - attól tartok - el kell
hogy szomorítsalak, ugyanis pontosabbat csak a pozsonyi levéltár tud
mondani.
Hacsak nem volt a többieknek személyes dolga az általad keresett
anyakönyvekkel.

Idézem az előző levelemet:

"
...minimum két eshetőség áll fenn a hiányzó anyakönyvek esetében.
1. A Familysearch-ön más település alá vannak beosztva (erre már volt
példa).
2. A filmek nincsenek fenn a Familysearch-ön, vagy a kötetek nincsenek
mikrofilmesítve, és csak a levéltárban találhatók meg.

A legegyszerűbb talán az lenne, ha a pozsonyi levéltárhoz fordulnál, pontos
leírással, hogy ennek a településnek, egyháznak, adott időszakról szóló
anyakönyveit keresed, melyek a familysearch oldalon nem elérhetőek.

*©tátny archív v Bratislave, pracovisko Kriľkova 7, 811 14 Bratislava*

talán ő magyarul is tud:
Keresztes Veronika, Mgr.  tel. 421 - 2 - 57283231 mail:
veronika.keresztes at mvsr.vs.sk
"
Üdv.
Mónika