AW: [Csaladtortenet 2] Keresztnevek változása

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Sze. 5., Cs, 12:18:29 CEST

Kedves Éva!
én a családfámban mind a magyar, mind a latin keresztnevet bevettem. Lehet a ketto között váltani. Így egységesítettem a régi latin és az újabb magyar-nyelvu iratokat.
Aránylag kevés munka, mert ha az egyik megvan, akkor a másikat - elvben - egy egyszeru programmal be lehet írni a  cellájába.
A bece-neveket pedig lehet sárójelben betenni egy haradik oszlopba.
A Dorottyának van egy másik, kicsinyítos változata is: Dorle.
A Borbálának meg ott van a Bora rövidítése. Sok genealógia könyvben a rövidítést használják, mert kevesebb helyre van szüksége a családfában.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -