[Csaladtortenet 2] Alsóörs

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Sze. 5., Cs, 16:56:43 CEST

Nem tudom megállni, hogy ne írjak pár sort 3 éve e két helyiségben tett
látogatásunkról. Alsóőr egy kis település, Felsőőr pedig város.

Az egész őrvidék szívet melengetően szép, nekem legalábbis az volt.
Valahogy éreztem, hogy Adorján felmenőim bölcsője a régmúltban e vidéken
 ringhatott.

Felsőőrön találkoztunk Adorján nevet viselő lakókkal, akik már nem
beszélnek magyarul. Bár a református lelkész szerint az idősebbek néhány
pohár bor elfogyasztása után magyarul is hajlandók megszólalni.

A két világháború áldozatainak emlékművéről készült fényképet csatolom,
hátha valaki ismerős nevet talál rajta.

Üdv. A Éva