[Csaladtortenet 2] Feketevíz

Christina G c.f.geller at gmail.com
2013. Sze. 12., Cs, 06:51:26 CEST

Kedves Imre!

Nagyon örültem a levelednek, hisz  olyan öröm mikor egy kis multat
megismerhetek. Gyönyörü képet találtam a Google térképen a Feketevizi
tavakról.
Éppen tegnap kaptam egy képet az ükapánkról is, aki főerdész volt, és
1828-ban született, és ezek szerint ő is itt élt egy ideig, tehát igy
történt hogy a dédmama Feketeviz-et  jelöltetett születési helyének.
Elmondhatom, hogy a MACSE lapján találtam meg a minap a dédmami
5.gyermekének hzg-akv-ét, amit
nagyon köszönök az indexelőknek.

Üdv. Christina