[Csaladtortenet 2] letöltő program - FamilySearch_downloader

István Verner verneristvan1 at gmail.com
2013. Sze. 12., Cs, 22:34:08 CEST

Kedves Kollégák!

Igaz ugyan, hogy megfogadtam, többé nem írok a listára, de most mégis meg
kell tennem, mert szükségállapot van!
Szégyen ide vagy oda, nem emlékszem, kitől kaptam a fent nevezett
alkalmazást, csak azt tudom, hogy egy hölgy volt az illető, és egy
egyetemista ismerőse írta.
Nagyon sokáig használtam, és tökéletesen elégedett voltam vele - egészen
máig.
A ma letöltött fájlokat semmilyen általam ismert képolvasó nem tudja
értelmezni, így arra gondoltam, hogy a mormonok változtattak meg valamit. A
Family Search saját letöltője kifogástalanul működik - egyesével.
Nekem viszont az egész filmet le kell töltenem ahhoz, hogy folytatni tudjam
a feldolgozást, akkor is, ha úton vagyok.
Ezért szeretném megkérni kolléganőnket, aki ezt a csodás kis alkalmazást
beszerezte, és közkinccsé tette, kérje meg az ismerősét, hogy írja át a
progit, vagy készítsen újat.
Felajánlanék a fiatalember fáradozásáért 10.000,- Forintot - ami nem sok,
de momentán ennyit tudnék nélkülözni -, titokban abban reménykedve, hogy
mások is hozzájárulnak.

üdv, István
--
Verner István
Kutatott nevek: Blankenfeld, Bleha, Breitengross, Germanecz, Győrffy,