[Csaladtortenet 2] Fw: vitzi cm lnyoknak?

Temesvri Jen jeno.temesvari at chello.hu
2013. Sze. 23., H, 14:03:27 CEST

Ez így van, ahogy Aurél írja! Az általam említett Vitéz Érháti Radvány Gitta férje ezredesként ment nyugdíjba, tehát némileg több köze és lehetősége volt a katonasághoz és az esetleges "vitézkedéshez", de ő nem lett vitéz, csak "simán Kiss Ernő ny. ezredes.
Abban is egyet tudok érteni, hogy enyhén szólva megmosolyogtató az 1990-es években a vitézi - majdnem azt mondtam, hogy "kardos lányok, aszonyok" elszaporodása. A háborúkban a frontokon, hadikórházakban stb. önkéntes szolgálatot teljesítő, bátor, lányok, asszonyok előtt pedig le a kalappal, ők valóban kiérdemelték volna ezt az elismerést, címet.
A hölgyek legvitézebbike számomra pedig mindig Zrínyi Ilona fejedelemasszony marad...