[Csaladtortenet 2] Végkiárusítás -50% minden könyvre. Csak egy hétig!

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2013. Sze. 29., V, 20:38:51 CEST

Kedves Tagtársak!

A Historiaantiknál fantasztikus választéka van a család-, helység-, és sok más történeti könyvnek. Tudom ajánlani. Sőt, ha van egy könyv, ami nem kapható, de könyvtárban fellelhető ők csuda olcsón készítenek róla másolatot a szerzői jogok figyelembevételével. Sajnálom, hogy bezár az üzletük.

Üdv

Zsuzsi
(CsBZs)

Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek,
Perschmann,   Czakó,   Gay,Gönczy/Gönczi,
Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)