[Csaladtortenet 2] Segitségkérés Tirpák Pap írásának kiolvasása

Joe Szota joeszota at hotkey.net.au
2014. Ápr. 22., K, 02:53:35 CEST

Kedves Listatagok!

Szarvas Evangélikus anyakönyvek kiolvasásában kérnék segítséget mert egyáltalán nem ismerem a használt betűket és neveket!
1752.01.22 van két házasság, vagyis Figura Mataus és Thomas. Itt a menyasszonyok neve kéne.
1753.02.23 keresztelés, szülök Figura Mataus és Anna de nem értem hogy a gyereknek milyen nevet adtak.
Ha esetleg van valakinek egy ábécé táblázat amiből ki tudnám olvasni a használt betűket azért hálás lennék mert van sok amit nem tudok kiolvasni.
A másik pedig a használt neveket sem értem. Már megnéztem a MACSE Szlovák szótárat de nem találtam magyarázatott. Google translate se volt segítség.
Köszönöm.
Joe