[Csaladtortenet 2] Bagaméri

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2014. Ápr. 25., P, 12:40:54 CEST

      Kedves Lista tagok !
    Kérésem a következő:Bagamér ,Hajdú-Bihar megyei község ,a román határ mellett ! Jóvolna bele nézni a református születésü anyakönyvbe ,mert ott vagy a közelében születhetett :szószerint idézem Tornalja Királyi temetőjében levő síremléket : ITT NYUGSZIK BAGAMéRI VIRáGHáTY LAJOS  1848/49 es HONVéD NYUG MAGYAR SZINéSZ Álldás lengjen porai felett !     Fejtegetem : amikor honvéd volt lehetett talán 20 -év körül .1892-böl van nyoma,hogy éltmég ! 1900-körül halhatott meg ,és itt nyugszik nagytisztelettnek örvedve a volt Sajókirályi temetöben !   Nemsokat tudunk róla ezért kérem segítségüket ! E lőre is köszönöm .
                               üdvözletem B.Béla Tornaljárol .