[Csaladtortenet 2] Csongrád megyei összeírások elérhetőek+pipások

Benke Zoltán benkehanich at t-online.hu
2014. Ápr. 25., P, 17:24:38 CEST

Kedves Kollegák!

Alul olvashatjátok a felettébb jó hírt. 1715-ől 1828-ig sok-sok feudális
összeírás.

Ritkaság például az 1728. illetve 1758-as évekből!!!

Egy kérdésem lenne;

"Pipa" vagyok, de nem értem a rengeteg "Pipás" összeírásokat. Kik voltak ők?
Kertész legények? Dohánytermelők? Na de ennyi?

Nem messze onnan Mesterszálláson "kertész" volt szépapám is. Tulajdonképpen
a mai zöldségtermelőket kell érteni alatta??

Üdv

Benke Zoli

  _____