[Csaladtortenet 2] visszalévő települések

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2014. Aug. 7., Cs, 21:27:06 CEST

Kedves Kutatótársak

közül azok, akik az Emlékmű projektben Baranya megyei településeket járnak.
Megpróbáltam magamnak egy listát készíteni a még visszalévő településekről,
hogy könnyebben szervezzem meg a következő körutat.
Ezt most megosztom veletek, hátha segítségetekre van.
A listában a vékonyan szedett települések ma már településrészek, s
szerepelnek a mai országhatáron túli megyei települések is mai nevükön.
Miután heveny iramban csináltam, előfordulhatnak tévesztések, ezért ne csak
erre a listára támaszkodjatok, nézzétek a macse listát és Ili frissítéseit
is!
üdv:
gy.