[Csaladtortenet 2] visszalévő települések

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2014. Aug. 7., Cs, 23:43:16 CEST

Kedves Listatársak, kedves Gyuri,

mostantól kezdve az EMLÉKMŰVEK adatbázis kezelő oldalain (http://www.macse.org/memorials/default.aspx) bal oldalt, a Statisztika cím alatt elérhető az EMLÉKMŰVEK MEGYÉKRE/KERÜLETEKRE FELBONTVA lista: http://www.macse.org/memorials/memorialbycounty.aspx. Ez a lista mindig aktuális, mert az adatbázis lekérdezéséből lesz megjelenítésekor összeállítva. Az ötlet (Wéber) Gyurié volt, nekem pedig egy szabad délutánom volt, hogy megírjam a kódot.
Használjátok haszonnal!

Üdv,
Csaba