[Csaladtortenet 2] Online kutathatóság az anyakönyvekben ...

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Aug. 11., H, 07:19:51 CEST

Es az online inkabb offline, vagy intraline - mivel csak a Magyar Nemzeti
Leveltar (es nehany megyei leveltar) sajat halozatan lehet megnezni.

Kedves Joska,
Az altalad keresett telepules meg biztos nincs digitalizalva, mert valahol
2500 kornyeken tartottak zaras elott, Oszko pedig az A4508-4510 sz.
filmeken van - tehat tovabbra is tekeros.
Udv
Krisztian

Páli István <oregpali at t-online.hu
<javascript:_e(%7B%7D,'cvml','oregpali at t-online.hu');>> ezt írta (2014.