[Csaladtortenet 2] Latin segítség kérése

F Fné Melinda ffmelinda81 at gmail.com
2014. Aug. 18., H, 20:13:40 CEST

Kedves Erzsi!

Ez valóban egy régi kérés, amit áprilisban már megválaszoltam:))) :

Bemásolom:))

ápr. 5.
címzett: Erzsébet
Kedves Erzsi!

A dietrichsteini nemes család tagjának, Hermann Leopold birtokos nemes
úrnak a fia, Josephus  /vaskereskedő/ kötött házasságot Neustadtban
/Unicovban/ 1772. április 26-án Hirsch Jákob kereskedő lányával,
Eleonórával.

Üdv:

*Üdvözlettel:*
*Fábiánné F. Melinda*