[Csaladtortenet 2] Temesvári láger

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Aug. 24., V, 13:23:47 CEST

Kedves István,

ha létezik (volt és fennmaradt) ilyen lista, azt valószínűleg az oroszoknál
kell kergetni (hogy pontosan melyik levéltárban, azt nem tudom most
megmondani) - esetleg a Terror Háza Múzeumhoz is fordulhatsz
iránymutatásért.

Első körben ezek jutnak eszembe. (Persze a temesvári levéltár is, de a
fondjegyzékükben nem találtam erre vonatkozó utalást)

Üdv
Krisztián