[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /Temesvári láger

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2014. Aug. 24., V, 14:31:40 CEST

Kedves István,
A béke poraikra I. kötetében = http://www.hadifogoly.hu/web/hadifogoly/index
biztosan már megnézted a Nagyapád nevét.
Ha elküldöd a keresett neveket van egy-két II. v.h.-s orosz adatbázisom,
ahol
utánanézhetek a keresett őseidnek. (kicsi a remény!)
Lehet, hogy fel kellene tenni valamelyik orosz levelezőlistára, hátha? ....
A Hadtörténeti Levéltár, és a Terror Háza Múzeum jó ötlet, a témával
foglalkozó
levéltáros (kutató) valószínűleg tud a temesvári gyűjtőtáborról, és
tanácsot tud adni a
hogyan tovább kérdésedre.
üdv.
Hunyady Laci