[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2014. Aug. 25., H, 12:53:21 CEST

Kedves Domi!

Csak dokumentumi/történelmi szinten érdekel:
Semmi utalás arra, hogy
- miért csak most történt a határozat a 43 éves "gyerek" örökbefogadásáról
- miért kell a másik ország anyakönyvében bevezetni a változást és erről
még visszaigazolást is küldeni a kérő országának
- vajon mi lehetett a valódi ok akár az örökbefogadásra akár az ilyen
nemzetközi ügyintézésre
- rosszul olvastam, hogy a russia/orosz szó is szerepel a szövegben?

Üdv. Judit