[Csaladtortenet 2] Gencsy család levéltára

Peppi peppi004 at gmail.com
2014. Dec. 1., H, 21:01:12 CET

Kedves István!

Ilosván garantáltan nincs semmi. A szembeszomszédunk a Gencsy-kúria, és
üres,  ill. helyreállítás alatt áll. Nem a G.csalad tulajdonában van.
Községközpontban, Sarmaságon szintúgy nem lehet semmi.
Szilagysomlyón esetleg lehetnek iratok, mert a város egyik utolsó jelentős
polgármestere Gencsy Sándor volt.
Ha Zsoltnak van Gencsy-anyaga, az engem is érdekelne,  hálás lennék érte,
főleg a szilágysági vonallal való összefüggések miatt.

Csontos Peter