[Csaladtortenet 2] Fejérváry család

Kolozsvári Vince kolozsvari.vince at freemail.hu
2014. Dec. 22., H, 17:21:29 CET

Kedves Listatagok! Szeretnék érdeklődni, hogy foglalkozott-e esetleg valaki közületek az 1643-ban I. Rákóczi Györgytől nemességet nyert Fejérváry családdal. A család egy része Hajdúdorogon élt, de úgy tűnik egy másik ága Makóra vándorolt a XVIII. század közepén, majd később Hódmezővásárhelyen is feltűnnek. Nagy Ivánnál található egy családfa, de szívesen venném, ha ezeket az adatokat valakivel össze tudnám vetni, akinek akár anyakönyvi információi vannak (elsősorban Makóról).  Köszönet a MACSE-nak a családfakutatási könyvért, nekem hihetetlen hasznos volt, olyan szakirodalom gyűjtemény van benne, amit már régóta kerestem. Köszönet érte! Üdvözlettel: Kolozsvári Vince