[Csaladtortenet 2] Üdvözlet

Zsolt Dattler dattlerzsolt85 at gmail.com
2014. Dec. 22., H, 19:12:00 CET

Kedves Kutatótársak!

Múlt hét végén csatlakoztam a MACSE-hez, még ismerkedem az adatbázisokkal,
illetve a levelezési listával. Örülök, hogy egy ilyen Egyesület tagja
lehetek. Szívesen ismerkednék meg a genealógiával a hobbi szintnél sokkal
jobban, szeretek kutatni a múltban, érdekelnek az apróbb részletek,
sztorik, stb. Eddig is nagyon sok örömömet leltem a kutatásaim során.
Remélem itt igazi kutatótársakra, barátokra találok.
Én első sorban a Dattler családot kutatom évek óta elsősorban az
interneten, sajnos nagyszüleim, vagy dédszüleim már nem élnek, így tőlük
már nem tájékozódhatom a családdal kapcsolatban. Egyedül csak pár
anyakönyv, és az internet áll a rendelkezésemre. Levéltári keresgéléshez
még nem volt szerencsém, de ami késik, nem múlik.. :)
Ha esetleg valaki már találkozott Dattler (Datler, valahol Fadler-nak, vagy
Tadler-nak anyakönyvezték) vezetéknévvel a kutatásai során, nyugodtan ossza
meg velem. :) 1800-as évek elejéig visszavezettem az őseimet, elég széles
körben, de ennél tovább eddig nem jutottam. 1800 és 1900 között
Nagykanizsáról származnak az őseim, 1900 után költöztek fel Budapestre.

Boldog Karácsonyi ünnepet kívánok minden kedves tagnak!

Üdvözlettel, Dattler Zsolt