[Csaladtortenet 2] Dessewffy család

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2014. Dec. 30., K, 11:09:01 CET

Kedves Kutatótársak! A minap a Dessewffy családba botlottam kutakodásaim során. Ezen családról több, egymásnak ellentmondó családfát találtam.Kérdezném, hogy megvan e valakinek Szluha Márton: Felvidéki nemes családok II. kötete, mert itt is van egy Dessewffy családfa. Ha megvan, el tudja e valaki azt nekem küldeni. A családfa csak Dessewffy I. Ferenc 1524 körül+ lánya Dorottyáig érdekel. Ez a Dorottya Tahy István-nak volt a felesége. (Ha Szluha ír a Tahy családról, az is érdekel.) Dessewffy I. Ferenc felesége állítólag Frangepán Fruzsina, de 1524-ben özvegyének Dorottyát írnak. Ki lehetett ez a Dorottya és vajon ki volt Dessewffy Dorottya édesanyja. A segítséget köszönve Köszönettel Aurél