[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12175] Dessewffy család

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2014. Dec. 30., K, 15:53:09 CET

Kedves Aurél!
Ezt találtam Szluhánál.
Boldog Újévet kívánok!
Üdv,
Béla

Lévay Béla
2457 Adony, Vetus Salina u. 17.
Mobil: 20-803-8061
levaybela at invitel.hu
Honlap: levay-csaladfa.hu

From: Rihmer Aurél
Sent: Tuesday, December 30, 2014 11:09 AM
To: macse at googlegroups.com
Cc: Csaladtortenet at levlista.theka.hu
Subject: [MACSE: 12175] Dessewffy család

Kedves Kutatótársak!

A minap a Dessewffy családba botlottam kutakodásaim során. Ezen családról több, egymásnak ellentmondó családfát találtam.
Kérdezném, hogy megvan e valakinek Szluha Márton: Felvidéki nemes családok II. kötete, mert itt is van egy Dessewffy családfa. Ha megvan, el tudja e valaki azt nekem küldeni.

A családfa csak Dessewffy I. Ferenc 1524 körül+ lánya Dorottyáig érdekel. Ez a Dorottya Tahy István-nak volt a felesége. (Ha Szluha ír a Tahy családról, az is érdekel.)

Dessewffy I. Ferenc felesége állítólag Frangepán Fruzsina, de 1524-ben özvegyének Dorottyát írnak. Ki lehetett ez a Dorottya és vajon ki volt Dessewffy Dorottya édesanyja.

A segítséget köszönve

Köszönettel

Aurél