[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

János Horváth horvathy21 at gmail.com
2014. Feb. 1., Szo, 15:53:05 CET

Tisztelt Kutatók!

Néhány napja regisztráltam a levlistára, így aktuális a bemutatkozás.
Horváth János, 60 éves építő-építészmérnök vagyok Budapestről.
Gyerekkoromban tudomásul vettem, hogy a szüleimen és testvérei-
men kívül nincs rokonom. Úgy 3 éve, teljesen véletlenül bukkantam a
FS honlapjára, azóta szinte minden szabadidőmben azzal foglalkozom.
S akiket kutatok: a Somló környéki Vathy/Vathi , Barcza és Nagy csa-
ládok, a faddi Baloghok, a dunántúli Zichy uradalomban szolgáló
Horváthok, a felvidéki Barborik, nemes Galambos és Lüley családok.