[Csaladtortenet 2] Nagyszülők utáni kutatás

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2014. Feb. 3., H, 11:27:49 CET

Kedves Mindentudók!

Az alábbi levél pattintotta ki agyamban a szikrát, hogy úgy emlékszem, a
nagyapám (anyai) építész vállalkozó volt, és az alkalmazottjai után
fizetett SZTK járulékot, valamint nyugdíjjárulékot. Ha ezt a két
nyilvántartást a MACSE meg tudná szerezni indexelésre, akkor talán még
nagyobb aranybányát tudnánk nyitni, mint az anyakönyvek voltak. Üdv.Laci