[Csaladtortenet 2] Tiltakozom!

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Feb. 4., K, 13:02:57 CET

Kedve Gazsi
Én meg az ellen tiltakozom, hogy akárki megtiltsa egy másiknak hogy kifejtse a véleményét.
Ezt az álláspontot ismerjük a náci németországból és a kommunista rendszerbol.
A magyar alkotmány garantálja a szólás- és vélemény- szabadságot, mint alapveto emberi jogot.
Kozora Robi levelét nem olvastam, így nem tudom azt kommentálni, lehet, hogy akkor volt, amikor épp kórházban voltam.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -