[Csaladtortenet 2] Tiltakozom!

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2014. Feb. 4., K, 14:36:00 CET

"Viseljétek el egymást szeretetben" - amúgy meg ez itt nem óvoda,
nekem meg ebből van elegem.
A felesleges civódások, viták aláássák a lista hitelét, tekintélyét,
rontják a morált.
Már bocsánat!

Nem kérek reakciókat erre a levélre, nem érdekel hogy ki és miért
sértődött meg, ki kit szidott, ki kezdte!

Köszönöm!

_R-Istvan-Mögling(eu) <R.Istvan.moegling at rakovszky.eu> írta (2014.
február 4. 13:02):