[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 32 kötet, 37 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2014. Feb. 13., Cs, 14:02:03 CET

Kedves Dávid!

Ha megsérültek, már belekerültek a "Veszteséglistába", mert nem csak
halottak vannak benne, sőt. Van lábadozás vagy ápolás vagy valami hasonló
lista is, de a mostani gépen nem tudja a Kramerius formátumát, nem tudom
megnézni a pontos nevét. A lényeg, hogy én pont a falumból származó
halottakat kerestem volna, de abból "kevés" van, rengeteg ilyen lábadozós
adatot hozott. Túl sokat is, nem volt erőm átrágni magam. De ha van pontos
neved, könnyebb. Viszont nagyon rosszul értelmezi a betűket a kereső
szoftver, ezzel küzdeni kell.

Gabi