[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 32 kötet, 37 szám

Lisznyainé bolti at t-online.hu
2014. Feb. 13., Cs, 14:05:46 CET

Kedves Listatársak!

Azt szeretném felkutatni,hogy az összes Lisznyai nevű az Erdélyi Lisznyóról
származik-e? (Olvastam,hogy volt aki erre magyarosította a nevét.)
      A Lisznyai Damó családból Kálmán a költő lett híres,akiről utcákat
iskolákat neveztek el.  Vagy lehet ennek a családnak máshonnan származó ága
is?
Kérem aki tud legalább ötletekkel segítsen.
Előre is köszönöm!

Üdvözlettel: Lisznyainé