[Csaladtortenet 2] Fwd: Családfa nyomtatás.

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2014. Feb. 22., Szo, 12:32:31 CET

Kedves Levelezőtársak!

A számítógépen tárolt fényképeket rendezve találtam rá a mellékelt képre,
amely talán  egy kicsit kapcsolódik a témához.

 A kép 2006-ban készült., amikor az  akkor 9 és 11 éves unokáim egy iskolai
pályázatra készítették el a családfájukat.

Nem lehet elég korán elkezdeni! Különösen  ha a nagymamájuk egyik hobbija a
családfakutatás.

Üdv. A Éva