[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

Molnár Tibor crespol at t-online.hu
2014. Feb. 23., V, 15:57:34 CET

Kedves Noémi,
A Heves megyei Besenyei család révén - igen - távoli rokonok lehetünk:
tőlünk 9 generációval visszaszámolva szerepel a családfánkon Rebecca
Besenyei, aki a Heves megyei  Tarnamérán élt, férje Josephus Csécsei
volt, és 1720 és 1738 között 5 gyerekük született. Rebecca édesapja
Joannes Besenyei lehetett.
Heves megyei felmenőkkel rendelkezik Besenyei Péter műrepülő pilóta is -
http://hu.wikipedia.org/wiki/Besenyei_P%C3%A9ter , lehet hogy ő is
rokonod? :-)
Üdv.
Molnár Tibor