AW: [Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Feb. 23., V, 12:53:21 CET

Kedves Noémi!
Van valami közöd a testőr-költők családjához? Bár ők Bassenyey-nek írták a nevüket, de ilyen helyesírási változások nem ritkák.
Ha igen, akkor ott tudok segíteni, ugyanis B. György nővérének a férja Rakovszky Sámuel ref tiszteletes volt. Fiuk Rakovszky Dániel pedig Debrecen főbírája volt a 19. sz. első felében.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -