[Csaladtortenet 2] egy régi-új családfakutató

Páli István oregpali at t-online.hu
2014. Feb. 23., V, 17:16:28 CET

Kedves Vincze!
1./ Ez a név akkor a leánykori nevednek is nevezhető?
2./Javaslom olvasd el a MNL Országos levéltárának Honlapján a
Családfakutatással kapcsolatos anyagot. Filmeket távolról csak emailben
lehet rendelni. Az adattárban benne vannak az egyházi anyakönyvek filmjei.
Kereshető helységre,vallásra időintervallumokban. Ez a rész viszonylag
pontos. Így a filmszámokat is pontosan megtudod adni.